( Вход | Регистрация | Поиск )

Metasequoia 4.8.4, софт полигонального моделирования, 3D polygon editing
Дата обновления: 02.11.2022 - 10:22, перейти к новому сообщению

PRYANIK
Группа: Администраторы

Сообщений: 27.464
Твой софтовый форум
Tetraface Metasequoia

SoftoRooM

описание (rus) Metasequoia - программа полигонального моделирования для 3D компьютерной графики и разработки видеоигр, написанная энтузиастом из Японии Osamu Mizuno. Metasequoia имеет простой интерфейс в отличие от более профессиональных программ для 3D моделирования и является хорошим подспорьем для новичков в 3D моделировании. Если вам нужно немного отредактировать модель или вас пугает "монструозность" известных пакетов 3DCG, то начать можно с Metasequoia, которая не требует даже установки и весьма не требовательна к системным требованиям вашего ПК.


description (eng) Metasequoia 4 is the 3DCG modeling software for Windows or macOS / OS X. You can use it in much the same way on different platforms.
Metasequoia has basic polygon editing functions. And it also has functions to assist in the finer processing.
The following features have been added and improved, in ver.4.0 or later.
Fill up a hole - It automatically fill in the holes on the surface.
Bridge - It creates a pipe-shaped polygon in between holes.
Bevel - creating a fillet surface (a rounded corner) is added
...etc.
Functions Metasequoia
N-gon (5 or more points in a face)
Armature
Bone and Morph
Measure (Metasequoia 4 crack EX only)
UV Edit
OpenSubdiv
Ambient occlusion (Metasequoia 4 EX only)
Supporting RenderMan

Metasequoia supports several file formats of third-party 3DCG software. You can pass files to each other with most of 3DCG software.

When you import or export, Metasequoia crack will support the conversion of the coordinate axes, and reversing the surface direction, and specifying the magnification factor. It will resolve the differences of each software.

All GUI components Metasequoia are displayed by vector drawings. Buttons and icons are displayed beautifully, in high resolution monitors (like as IGZO or Retina display).

Interface languages: En
OS: Windows 10/8/7 (32bit-64bit)
Homepage: metaseq.net
скачать бесплатно / free download Metasequoia 4.8.4 + crack (license key gen) ~ 120 Mb
x32+x64



--------------------
Не работает ссылка? Пишите в теме, обновим :)! Link is not working? Write in the subject line!


Трудно найти слова, когда действительно есть что сказать. Э.М. Ремарк


Ответов(10 - 13)

PRYANIK
Группа: Администраторы

Сообщений: 27.464
Metasequoia 4.8.1a + crack (patch)





--------------------
Не работает ссылка? Пишите в теме, обновим :)! Link is not working? Write in the subject line!


Трудно найти слова, когда действительно есть что сказать. Э.М. Ремарк


PRYANIK
Группа: Администраторы

Сообщений: 27.464
Metasequoia 4.8.2 + crack (patched)

x32+x64



--------------------
Не работает ссылка? Пишите в теме, обновим :)! Link is not working? Write in the subject line!


Трудно найти слова, когда действительно есть что сказать. Э.М. Ремарк


PRYANIK
Группа: Администраторы

Сообщений: 27.464
Metasequoia 4.8.3 + crack (reg)

x32+x64



--------------------
Не работает ссылка? Пишите в теме, обновим :)! Link is not working? Write in the subject line!


Трудно найти слова, когда действительно есть что сказать. Э.М. Ремарк


PRYANIK
Группа: Администраторы

Сообщений: 27.464
ver. 4.8.4 + crack (key)

Command
[Select - Joined face] can now be used to limit the angle of selection.
A [Fix direction] option has been added to [Move] that does not change the orientation of the handle.
The command button for [RenderMan] are now hidden when RenderMan is not installed.
Panel
The [Iridescence] has been added to the extension settings of the glTF shader in the [Material Panel] settings.
[Indirect Lighting] has been added to the material settings as a light source that is not itself visible during path tracing.
Import/Export
"meshes.extras.targetNames" now corresponds to the names of morph objects in glTF importer and exporter.
Bug fixes
In [Local], clicking on an object other than the current object switches the current object, even if the [CurObj] option is on.
[Edge - Divide] may freeze when Triangle Split is on.
[Hole] may leave lines when filling holes that contain lines.
In [RenderMan], depending on the version of RenderMan, a warning may appear when reducing noise.
Wrong values were displayed as angle and magnification rate when rotating and magnifying in the operation panel, depending on the [Display unit].
Undo after inserting an object sometimes may break bones.
When an alpha blending is disabled in OpenGL display, the symmetry plane is also displayed opaque.
Rulers or background images may be not display correctly in OpenGL display.
When using PxrSurface shader in OpenGL display, an error is displayed.





--------------------
Не работает ссылка? Пишите в теме, обновим :)! Link is not working? Write in the subject line!


Трудно найти слова, когда действительно есть что сказать. Э.М. Ремарк